תספרו עד חמש. וברוכים הבאים לעולם המיתוג הדיגיטלי
הסיבה שתגרום לאנשים להישאר אצלכם נקראת מיתוג.
חשבו על זה, מרחבי האינטרנט כוללים 1.2 מיליארד אתרים. מיליארדי דפי נחיתה [יצא לי לראות לקוח עם 10 דפים פעילים בו זמנית].
הסיכוי שהאתר יצליח לעצור לקוח פוטנציאלי תלוי במספר פעולות חובה, הבסיס להם הוא במילה אחת, מיתוג.
ובכמה מילים, היכולת להוכיח לאנשים שהעסק שלך לא כמו כולם. הוא מיוחד יותר, מקצועי יותר. אמין יותר. אתר שונה, ששווה להישאר בו יותר ולעשות אתו עסקים.
מה הדרך לבנות מותג דיגיטלי חזק ולצאת מהאנונימיות?
הדרך לבניית מותג כוללת מספר אלמנטים, פנימיים וחיצוניים, בעלי מטרה אחת, להפתיע את הגולש ולרגש אותו, גולש מופתע שווה הרבה.
חלק הפעולות הם:
- לוגו ייחודי.
- עיצוב אתר מקצועי.
- סיפור עסקי מושך שיסביר למה דווקא אתם.
- יצירת בידול משמעותי בתחום: המוצר, המחיר, התוכן, השירותים.
תהיו טובים יותר מהמתחרים, אם כולם מדברים על אותו דבר, תיצרו תוכן עם זווית מעניינת יותר. כולם מציעים את אותו מוצר, תבנו חבילה עם מוצר נוסף שיפתור בעיה נוספת שהלקוח לא חשב עליה. כולם מציעים שירותים מסורבלים, תבנו פלטפורמה פשוטה וקלה לתפעול.
בתחום המידע והתוכן האופציה למתג את עצמכם חשובה לא פחות, אם יש מידע שאחרים מתקשים לתת אותו מחוסר ידע אמיתי, או חוסר זמן, תנו אותו אתם. זה מקנה את התחושה שהנה, יש פה מישהו שיודע יותר, מבין יותר, והוא גם מן הסתם ידע לפתור לי את הבעיה על הצד הטוב ביותר.
הפעולות הקטנות שתעשו בדרך הגשת המידע למבקרים הדיגיטליים שלכם, מצטרפים ליתרון אחד ענק, שיגרום למבקרים לשוטט באתר ולא לחפש את מה שהם ביקשו במקום אחר.
זה נקרא מיתוג דיגיטלי.